Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Στην Α΄ Γυμνασίου ο μαθητής εισέρχεται στον κόσμο των «μεγάλων» και απομακρύνεται για πρώτη φορά από τον μικρόκοσμο του Δημοτικού με ότι αυτό συνεπάγεται σε ψυχικό κόστος. Εντάσσεται στη Μέση Εκπαίδευση, που σύμφωνα με τις τελευταίες αλλαγές, έχει καταστεί ένα «δύσκολο σκαλοπάτι» στην πορεία των σπουδών του.
Προκύπτει η ανάγκη προσαρμογής του σε ένα εντελώς διαφορετικό περιβάλλον και απαιτείται εγκαίρως προσανατολισμός της μαθησιακής του πορείας προς την σωστή κατεύθυνση.
Εισάγονται στο πρόγραμμά του νέα βασικά μαθήματα όπως, Μαθηματικά, Αρχαία, Ελληνικά – Έκθεση και θα χρειαστεί συμπληρωματική βοήθεια προκειμένου να χτίσει γερή και στέρεη υποδομή για να ανταποκριθεί με επιτυχία στα καινούργια δεδομένα της Μέσης Εκπαίδευσης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΩΡΕΣ/ ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | 2 |
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ | 2 |
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ | 2 |
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
6 |
Ο μαθητής επιλέγει ελεύθερα όσα και όποια μαθήματα επιθυμεί.
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Στη Β΄ Γυμνασίου ο μαθητής έρχεται για πρώτη φορά σε επαφή με την Φυσική και τη Χημεία και προκύπτει η ανάγκη εξοικείωση του σιγά – σιγά με επιστημονικές ορολογίες. Καλείται επίσης να αντιμετωπίσει πιο σύνθετες μαθηματικές έννοιες ενώ στα φιλολογικά μαθήματα χρειάζεται μια εις βάθος αφομοίωση.
Πρόγραμμα Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΩΡΕΣ/ ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΚΘΕΣΗ & ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ | 3 |
ΑΛΓΕΒΡΑ | 2 |
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ | 1 |
ΦΥΣΙΚΗ | 2 |
ΧΗΜΕΙΑ (προαιρετικά) | 1 |
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
8 ή 9 |
Ο μαθητής επιλέγει ελεύθερα όσα και όποια μαθήματα επιθυμεί.
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η Γ΄ Γυμνασίου είναι μια τάξη σταθμός για την πρόοδο του μαθητή. Καλείται να αποφασίσει αν θα συνεχίσει με αξιώσεις την μαθησιακή του πορεία προς το Γενικό Λύκειο ή αν θα κατευθυνθεί προς την Τεχνολογική Εκπαίδευση. Σ’ αυτή τη φάση χρειάζεται εκτός από τους γονείς του, κατάλληλους ανθρώπους που θα τον βοηθήσουν με αντικειμενικότητα και εντιμότητα να σταθμίσει τις δυνατότητες και τις γνώσεις του, ώστε να κάνει σωστές επιλογές.
Πρόγραμμα Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΩΡΕΣ/ ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΚΘΕΣΗ & ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ | 3 |
ΑΛΓΕΒΡΑ | 2 |
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ | 1 |
ΦΥΣΙΚΗ | 2 |
ΧΗΜΕΙΑ (προαιρετικά) | 1 |
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
8 ή 9 |
Ο μαθητής επιλέγει ελεύθερα όσα και όποια μαθήματα επιθυμεί.
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Α΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
Η Α΄ Λυκείου είναι η πιο βασική στην τριετή Λυκειακή Εκπαίδευση, είναι τάξη η οποία επηρεάζει τη μετάβαση των μαθητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Σχεδιάσαμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα κάλυψης όλων των μαθημάτων σε χαμηλό οικονομικό κόστος, με κεντρικό στόχο την εμπέδωση μεθοδολογίας στην κριτική γνώση και την επιτυχημένη σχολική επίδοση, που είναι κριτήριο στη διαμόρφωση θετικής ψυχολογίας απέναντι στα μαθήματα . Είναι απαραίτητη η οργάνωση και μεθόδευση της προσπάθειας και ο έγκαιρος καθορισμός προτεραιοτήτων και στόχων.
Πρόγραμμα Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΩΡΕΣ/ ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΚΘΕΣΗ |
2 |
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ | 2 |
ΑΛΓΕΒΡΑ | 2 |
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ | 2 |
ΦΥΣΙΚΗ | 2 |
ΧΗΜΕΙΑ | 1 |
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
11 |
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Β΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
Ο μαθητής της Β΄ Λυκείου μυείται σταδιακά στο σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Έρχεται σε επαφή με πιο δύσκολα νοητικά αντικείμενα σε σχέση με τα Πανελλαδικά Εξεταζόμενα μαθήματα.
Μαθαίνει να χειρίζεται το διαθέσιμο χρόνο του για διάβασμα και εξασκείται πάνω σε θέματα και ερωτήσεις Πανελλαδικών Εξετάσεων. Προσαρμόζεται στους ρυθμούς που επιβάλλουν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις και μαθαίνει να αποφεύγει την μειωμένη προσπάθεια……… αφού οι εξετάσεις μοιάζουν μακρινές.
Πρόγραμμα Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ |
|
ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΩΡΕΣ/ ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (ΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΣ/ΜΟΥ) | 5 |
ΑΛΓΕΒΡΑ (ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ) | 2 |
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ (ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ) | 1 |
ΙΣΤΟΡΙΑ (ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ) | 2 |
ΛΑΤΙΝΙΚΑ (ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ) |
2 |
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ | 2 |
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
14 |
ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ |
|
ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΩΡΕΣ/ ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (ΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΣ/ΜΟΥ) | 2 |
ΦΥΣΙΚΗ (ΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΣ/ΜΟΥ) | 2 |
ΑΛΓΕΒΡΑ (ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ) | 2 |
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ (ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ) | 1 |
ΦΥΣΙΚΗ (ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ) | 2 |
ΧΗΜΕΙΑ (ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ) | 1 |
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ | 2 |
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
12 |
ΦΥΣΙΚΗ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ |
2 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ | 2 |
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ | 1,5 |
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ | 3 |
ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ | 2 |
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Γ΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
Στην Γ΄ Λυκείου, συμπληρώνουμε τα κενά των μαθητών μας που δεν συμμετείχαν στα εκπαιδευτικά προγράμματα του ΚΙΝΗΤΡΟΝ στις προηγούμενες τάξεις.
Οργανώνουμε το διάβασμα ώστε ο μαθητής αυτό που γνωρίζει να το αποδώσει σωστά στις εξετάσεις. Με σωστή προετοιμασία και συνεχείς εξετάσεις, με σταθμισμένα προγραμματισμένα και έκτακτα διαγωνίσματα βελτιστοποιούμε την αντιμετώπιση της τελικής γραπτής δοκιμασίας.
Πρόγραμμα Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ & ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ |
|
ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΩΡΕΣ/ ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΦΥΣΙΚΗ | |
ΧΗΜΕΙΑ | |
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ & ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ | |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ | Επιλογή για το επιστημονικό πεδίο Θετικών&Τεχνολογικών Σπουδών |
ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ | Επιλογή για το επιστημονικό πεδίο Σπουδών Υγείας και Ζωής |
ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ | 17,5 |
ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ |
|
ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΩΡΕΣ/ ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ | |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡ. | |
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ & ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ | |
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ | |
ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ | 15 |
ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ |
|
ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΩΡΕΣ/ ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ | |
ΙΣΤΟΡΙΑ | |
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ & ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ | |
ΛΑΤΙΝΙΚΑ | |
ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ | 15 |
Επιλέγονται 4 μαθήματα |
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΩΡΕΣ/ ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ | 2 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | 3 |
ΦΥΣΙΚΗ | 2 |
ΧΗΜΕΙΑ | 1 |
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
8 |
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Β΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΩΡΕΣ/ ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ | 2 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | 4 |
ΦΥΣΙΚΗ | 2 |
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
8 |
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ
Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α) |
|
ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΩΡΕΣ/ ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΚΘΕΣΗ | 2 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι | 4 |
ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ Ι | 2 |
ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΙΙ | 2 |
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
10 |