Ένας διαφορετικός τρόπος μελέτης

Γιατί μόνο η προετοιμασία για την επόμενη ημέρα δεν αρκεί;

Παράλληλα με τη σχολική μελέτη που προετοιμάζει τα παιδιά για τις εργασίες του σχολείου, δυο μέρες αφιερώνονται αποκλειστικά σε εμβάθυνση όσων έχουν μάθει στα βασικά μαθήματα Γλώσσας και Μαθηματικών  , οικοδομώντας τις απαραίτητες βάσεις για την επόμενη τάξη. Μόνο η προετοιμασία για την επόμενη ημέρα δεν αρκεί.

Μελέτη Δημοτικού - Γυμνασίου

Ομοιογενή – ολιγομελή τμήματα εως 8 άτομα

Καθημερινή επαφή με γονέα με το ειδικό τετράδιο επικοινωνίας

Εκπαιδευτικό υλικό με φυλλάδια επαναλήψεων & κάλυψης σχολικών κενών

Ωράριο λειτουργίας 2 έως 4.30 το μεσημέρι

Δευτέρα έως Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου – 15 Ιουνίου

Το παιδί μαθαίνει να διαχειρίζεται το χρόνο και να οργανώνει το διάβασμα

Tα παιδιά κατανοούν τα μαθήματα & αφομοιώνουν την ύλη τoυ σχολείου

Νεα τμήματα κάθε μήνα, ξεκινάτε όποτε θέλετε

Συχνές ερωτήσεις για τον τρόπο μελέτης

Γιατί μόνο η προετοιμασία των μαθημάτων για την επόμενη ημέρα δεν αρκεί;

  • Ο μαθητής δεν θα πρέπει να προετοιμάζει και να παρουσιάζει στον εκπαιδευτικό του σχολείου τις ασκήσεις του, χωρίς να τις έχει κατανοήσει, αντιγράφοντας απλώς έτοιμες λύσεις. Ο στόχος των εργασιών δεν είναι να παραδοθούν στον εκπαιδευτικό του σχολείου ολόσωστα γραμμένες, αλλά επιδιώκεται μέσα από την προσπάθειά του μαθητή να τις ολοκληρώσει μόνος του, να εξασκηθεί σε όσα έμαθε και να εντοπιστεί οποιαδήποτε δυσκολία, ώστε να βοηθηθεί να την ξεπεράσει.
  • Το παιδί πρέπει να μάθει να μελετά μόνο του, χωρίς να περιμένει από κάποιον άλλο να του δώσει έτοιμη την λύση των ασκήσεων. Σκοπός είναι  να προσανατολιστεί ο μαθητής με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να ολοκληρώνει  τις εργασίες του αυτόνομα. Η σχολική μελέτη έχει αποτέλεσμα, όταν μαθαίνει το παιδί να αυτενεργεί και να βασίζεται στις δικές του δυνάμεις

Τι προτείνουμε εμείς;

Στο Κίνητρον προτείνουμε έναν διαφορετικό τρόπο μελέτης: Από τις πέντε ημέρες της εβδομάδας , οι τρεις αφιερώνονται στην προετοιμασία των σχολικών εργασιών και των μαθημάτων της επόμενης ημέρας. Όμως, τις υπόλοιπες δύο ημέρες οι μαθητές διαχωρίζονται ανά τάξη και  αφιερώνεται χρόνος αποκλειστικά στη διδασκαλία με στόχο την εμπέδωση της ύλης που έχουν διδαχθεί

Θα μπορεί το παιδί να ολοκληρώνει τις εργασίες του για την επόμενη μέρα χωρίς να έχει κενά ;

  • Δεν λύνονται απλως οι εργασίες που έχει το παιδί για την επόμενη ημέρα, αλλά εξετάζεται για να επαληθευθεί εάν έχει αφομοιώσει τα μαθήματά του.
  • Γίνεται ειδική προετοιμασία για τα σχολικά διαγωνίσματα και αντιμετώπιση του άγχους που δημιουργείται.
  • Παρέχεται επιπλέον υλικό (φύλλα εργασίας και σημειώσεις) για την πλήρη εμπέδωση της ύλης.

Πώς γίνεται η ενημέρωση και η συνεργασία με τους γονείς;

  • Με το τετράδιο επικοινωνίας και συνεργασίας ο παιδαγωγός είναι σε καθημερινή επικοινωνία με τους γονείς και τους ενημερώνει για την πρόοδο, αλλά και τυχόν προβλήματα που ενδεχομένως αντιμετωπίζει ο μαθητής.
  • Εντοπίζονται ενδεχόμενες μαθησιακές δυσκολίες. Το διδακτικό μας προσωπικό έχει λάβει κατάλληλη επιμόρφωση, ώστε να εντοπίζει έγκαιρα τυχόν μαθησιακά ελλείμματα και να καθοδηγεί τους γονείς για την διαχείρισή τους.

Πώς λειτουργεί το εξειδικευμένο πρόγραμμα Ε και ΣΤ Δημοτικού;

Παράλληλα με την σχολική μελέτη, δύο μέρες αφιερώνονται αποκλειστικά σε εμβάθυνση όσων έχουν μάθει, οικοδομώντας τις απαραίτητες βάσεις για το Γυμνάσιο.

ΓΛΩΣΣΑ

  • Εμπέδωση των γραμματικών ορθογραφικών και συντακτικών κανόνων της γλώσσας.
  • Ανάπτυξη γλωσσικών ικανοτήτων( έκφραση- λεξιλόγιο)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Κατάκτηση των βασικών εννοιών αριθμητικής και μαθηματικής λογικής

Πως λειτουργεί το εξειδικευμένο πρόγραμμα A και Β Γυμνασίου;

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΜΟΝΟ ΜΕΛΕΤΗ

Αυτή η επιλογή απευθύνεται σε μαθητές Α’ και Β’ Γυμνασίου που επιθυμούν να αφιερώσουν αποκλειστικά χρόνο για την μελέτη των μαθημάτων του σχολείου. Στοχεύουμε στην καλλιέργεια των γνώσεων που απαιτούνται για την επιτυχία στις τελικές εξετάσεις και στην εμπέδωση της ύλης.

ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’ ΚΑΙ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Η εμβάθυνση ,που πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα, διεξάγεται από δύο καθηγητές, έναν φιλόλογο και έναν μαθηματικό με πολυετή εμπειρία στην διδασκαλία μαθητών Γυμνασίου και γνώση των ιδιαίτερων αναγκών των δύο αυτών τάξεων.

ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΤΟΜΩΝ ΑΝΑ ΤΜΗΜΑ:

Μέγιστο οκτώ μαθητές.

Λόγω του μικρού αριθμού μαθητών ανά τμήμα, οι θέσεις είναι περιορισμένες.

Ροή Μελέτης

Έναρξη Μελέτης

Έναρξη 2ωρης μελέτης

30'

Έλεγχος και εντοπισμός των δραστηριοτήτων της επόμενης μέρας

Οργάνωση της μελέτης

 

60'

Έναρξη μελέτης με Γλώσσα και Μαθηματικά

Καθοδήγηση

Επίλυση αποριών

 

90'

Συνέχιση μελέτης των υπόλοιπων μαθημάτων

Επίλυση ασκήσεων

Έλεγχος

 
120'

Τελικές απορίες μαθητών

Επανέλεγχος - Ολοκλήρωση μελέτης

Ανατροφοδότηση

Μοιραστείτε αυτή την σελίδα :